نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:22

نماینده ولی‌فقیه و استاندار سمنان: حضور مردم در راهپیمایی ما را در رفع مشکلات مصمم‌تر کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان در پیامی با قدردانی از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کردند: حضور بی‌نظیر مردم در صحنه، بار سنگین مسؤولیت را بر دوش مسؤولان و دلسوزان نظام سنگین‌تر کرده و ما را در ارائه خدمت و رفع موانع و مشکلات مصمم‌تر می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان، از مردم غیور و انقلابی استان در خلق تصویری ناب از همدلی، غیرت و همدلی ملت ایران در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ قدردانی شد.

در این پیام مشترک آمده است: دهه مبارک فجر جلوه‌گاه حضور آگاهانه و مقتدرانه ملتی آزاده و سرافراز است که در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای والامقام، مشتاقانه به خیابان‌ها آمده و ندای آزادی‌خواهی و حق‌طلبی سر دادند.

همچنین می‌خوانیم: در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ پس از ۴۴ سال عمر پربرکت و افتخارآمیز انقلاب اسلامی ایران بر خود می‌بالیم که انقلاب اسلامی ما قدرتمندتر از گذشته و درخشنده‌تر از همیشه، چراغ هدایت و عدالت‌خواهی ملت‌های رنج کشیده جهان را روشن ساخته است.

مسؤولان عالی استان سمنان تأکید کردند: بی‌شک حضور بی‌نظیر و سراسر شعور آحاد مختلف جامعه اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، بار سنگین مسؤولیت را بر دوش مسؤولان و دلسوزان نظام سنگین‌تر کرده و ما را در ارائه خدمت و رفع موانع و مشکلات مصمم‌تر می‌سازد.

 

مرتضی مطیعی و سیدمحمدرضا هاشمی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان در این پیام تصریح کردند: این‌جانبان از شکوه همدلی و حضور تماشایی شما ملت قهرمان و ولایتمدار در استان سمنان در راهپیمایی پرشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تقدیر کرده و برایتان سربلندی و عزت آرزومندیم و از خداوند متعال، عزت شما و سلامت رهبری عظیم‌الشأن امام خامنه‌ای، ریاست‌جمهور و تمامی دلسوزان نظام و انقلاب را خواستاریم.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033271

مهمترین اخبار ایران و جهان: