نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:02

حماسه 22 بهمن سی‌سخت+فیلم و تصویر

مردم سی سخت مرکز شهرستان دنا در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده ای داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن با حضور پرشور مردم، مسئولین، دانش آموزان، ورزشکاران و دیگر نهادها با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد. 

این مراسم از فلکه الله شهر سی سخت شروع شد و راهپیمایان با سر دادن  شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آشوبگر و مرگ بر فتنه گر مسیر راه پیمایی را به سمت مسجد جامع طی کردند. 

این مراسم در محل مسجد جامع ابتدا با تلاوت کلام الله مجید شروع شد و پس از سرود جمهوری اسلامی برنامه های سخنرانی و جشن سرود زینت بخش این جشن شد.

درخشان زاده فرماندار دنا در این مراسم گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است، این پیروزی نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های پر زر و زیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را در هم کوبید و با مشت‌های گره کرده تا ثبت پیروزی انقلاب ایستادگی کرد، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)،با تکیه بر از خودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” پا به میدان گذاشتندو لحظه‌ای از خواسته خود عقب نشینی نکردند.

فرماندار دنا اظهار داشت: یکی از مهمترین خواسته های مردم شهر سی سخت احداث پل کلو بود که خوشبختانه این پل با اعتبار ۷۰۰میلیارد تومانی و اعتبار اولیه ۳۰۰میلیارد تومانی با حضور رئیس جمهور در هفته های آینده کلنگ زنی خواهد شد. 

درخشان زاده گفت:این پل به طول ۳۳۰متر خواهد بود که نظیر آن در جنوب کشور وجود ندارد و در کشور هم جز پلهای مطرح است که هم در بحث حمل و نقل جاده ای و هم در رونق گردشگری شهرستان دنا به خصوص شهر سی سخت نقش بسزایی دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033371

مهمترین اخبار ایران و جهان: