نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 17:36

مبارزان فلسطینی طرح توطئه آمریکا را در نشست «عقبه» خنثی کردند

«زیاد النخاله» با بیان اینکه طرح صهیونیسم حتی در صورت هزار سال مبارزه شکست خواهد خورد، تأکید کرد که یک مبارز فلسطینی در شهرک «حواره»، تمام تلاش های آمریکا را برای فتنه انگیزی خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از گروه‌های فلسطینی خواست به مسئولیت خود عمل کنند و در سطح آرمان مردم فلسطین و فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها و تمایل آنها به مبارزه ظاهر شوند و تنگ نظری‌های حزبی را رها کرده و برای تحقق معادله «مقاومت واحد - سلاح واحد» تلاش کنند.

بر اساس این گزارش، زیاد النخاله در مراسم یادواره شهدای مقاومت که توسط گردان‌های قدس - تیپ جنین برگزار شد، در سخنانی گفت: تیپ‌های مقاومت در کرانه باختری (گردان جنین، گردان نابلس و عرین الاسود) با رزمندگان شجاع خود موفق شدند با طرح سیطره صهیونیست‌ها بر اراضی فلسطینی و یهودی سازی آن مقابله کنند و معادله توازن وحشت را در مقابل رژیم اشغالگر تا بن دندان مسلح برقرار سازند.

وی ادامه داد: رزمندگان فلسطینی به همه دنیا اعلام کردند که حتی در صورتی که مبارزه یک هزار سال ادامه داشته باشد، طرح صهیونیستی در فلسطین به نتیجه نخواهد رسید. آمریکا با تمام قدرت و نفوذ خود برای ایجاد توطئه جدید در کنفرانس عقبه فشار آورد، اما تنها یک رزمنده فلسطینی در شهرک حواره نابلس طرح آنها را برای ایجاد درگیری داخلی خنثی کرد و چهره زشت باندهای تبهکار فلسطینی را رسوا ساخت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1072371

مهمترین اخبار ایران و جهان: