نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 14:41

تقویت هم‌افزایی بین رسانه‌های داخلی با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر- رئیس سازمان بسیج رسانه با تاکید بر لزوم دستیابی به مرجعیت رسانه‌ای در داخل کشور، گفت: تقویت هم‌افزایی بین رسانه‌های داخلی با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی کارآموزیان صبح سه‌شنبه در مراسم پایانی جشنواره ابوذر استان بوشهر اظهار داشت: برای سال آینده برنامه‌های مهمی را در راستای جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امیدآفرینی در سطح کشور بر عهده داریم که امیدواریم با همکاری مسئولان و اصحاب رسانه به اهداف مد نظر دست یابیم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه استان بوشهر در حوزه رسانه بیان کرد: استان بوشهر بیشترین آثار ارسالی به جشنواره ابوذر کشوری را داشته است و بخش زیادی از تولیدات مربوط به این استان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه هم‌افزایی بین رسانه‌ها را به عنوان یکی از اهداف و اولویت‌های مهم یاد کرد و ادامه داد: بزرگترین ائتلاف رسانه‌ای را در ماه‌های گذشته علیه کشورمان شاهد بودیم ولی رسانه‌های داخلی اسیر مارپیچ سکوت دشمنان نشدند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از همه ابزار به‌ویژه در حوزه رسانه بر علیه کشورمان استفاده کردند افزود: طرح مرجعیت رسانه و بازگشت اعتماد به رسانه‌های داخلی از برنامه‌های مهمی است که با مشارکت همگانی باید دنبال شود.

کارآموزیان به اهمیت برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: نام ابوذر برای این جشنواره به خاطر ویژگی صداقت ابوذر انتخاب شده است که انتظار می‌رود رسانه‌ها با همین ویژگی در جامعه اعتمادسازی کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید مطالبه‌گری در سطح جامعه با جدیت دنبال و پیگیری و حمایت شود تصریح کرد: رسانه‌ها باید به سمت کشف و حل مسائل بروند و در این مسیر با جدیت قدم بردارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت فعالیت در حوزه رسانه بیان کرد: رسانه در وضعیت کنونی جایگاه و نقش اساسی بر عهده دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1024927

مهمترین اخبار ایران و جهان: