نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 17:43

انهدام باند سارقان مغازه و اماکن خصوصی در تبریز

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری باند سارقان چهار نفری سرقت از مغازه و اماکن خصوصی و کشف اموال مسروقه بیش از 30 میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت از مغازه و کارگاه در تبریز، بلافاصله پیگیری اقدامات کشف به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی پلیسی هویت چهار نفر از اعضای باند سارقان را شناسایی و متهمان با تعقیب و مراقبت شبانه روزی در عملیات های غافلگیرانه و ضربتی پلیس دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس به هشت فقره سرقت از مغازه و کارگاه اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه  شامل انگشترهای نقره، سنگ‌های قیمتی تزئینی، انواع پوشاک و لوازم صنعتی کشف که ارزش کلی اموال مسروقه مکشوفه بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

محمدی با اشاره به اینکه شگرد سارقان تخریب دیوار و قفل مغازه ها بوده از اصناف و کسبه درخواست کرد: ضمن  توجه به هشدارهای پلیس در حفاظت از اموال و دارایی های خود، اماکن خود را به دوربین‌های مداربسته و سیستم دزدگیر هوشمند مجهز کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک در اسرع وقت با شماره های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.


پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036527

مهمترین اخبار ایران و جهان: