نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 13:26

استقرار 30 اکیپ آتش‌نشانی در چهارشنبه آخر سال

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از آمادگی نیروهای آتش‌نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: این اکیپ‌ها در 30 اکیپ در نقاط مختلف شهر مستقر می‌شوند.

مجید امیر فضلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با تاکید بر آمادگی نیروهای آتش‌نشانی برای چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: در این راستا 30 اکیپ آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهر که 17 نقطه از آن ایستگاه‌های هواشناسی هستند آماده‌باش خواهند بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان به پایش و اقدامات کارشناسی انجام شده برابر آمارها در مورد نقاط حادثه‌خیر شهر اشاره و تصریح کرد: اکیپ‌هایی از آتش‌نشانی در اسلام‌آباد، شهرک کارمندان و نجف‌آباد (بی‌سیم) هم در روز سه‌شنبه مستقر خواهند شد.

وی تعداد نیروهای آتش‌نشانی آماده انجام عملیات را 120 نفر اعلام کرد و افزود: این نیروها به همراه دستگاه‌های سنگین و آبرسان آماده انجام عملیات‌های احتمالی خواهند بود.

امیرفضلی با تاکید بر تعامل موجود با دستگاه‌های دارای امکانات آتش‌نشانی برای مواجه با حوادث احتمالی گفت: در این راستا هماهنگی‌های لازم با خطوط لوله، راشا کاسپین، ایران ترانسفو و ... برای استفاده از تجهیزات انجام شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد: از بعد از ظهر  سه‌شنبه 23 اسفندماه، تجهیزات آبرسانی در سه نقطه شهر مستقر خواهند بود تا در صورت نیاز بتوان از این تجهیزات استفاده کرد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1088471

مهمترین اخبار ایران و جهان: