نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 15:11

هلال احمر در حساس‌ترین شرایط در کنار مردم است/ تلاش برای استانداردسازی ناوگان خودرویی هلال احمر

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: هلال احمر با اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه در حساس‌‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط در کنار هموطنان برای رهایی از شرایط بحرانی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جریان افتتاح پست خدمات بشردوستانه هلال احمر زنجان اظهار کرد: از زحمات و تلاش‌های همه امدادگران، اعضای جوانان، داوطلبان و کارکنان که در شرایط سخت برف و کولاک و حوادث به هموطنان خدمات بی‌منت ارائه می‌دهند، قدردانی می کنم. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هلال احمر با اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه در حساس‌‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط  در کنار هموطنان برای رهایی از شرایط بحرانی قرار دارد. 

وی ادامه داد: این تلاش‌ها و خدمات بی‌منت را در انواع حوادث طبیعی و غیر طبیعی مشاهده می‌کنیم که نمونه آن در امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده از زلزله زده شهرستان خوی بود. 

طاهری ابراز امیدواری کرد:  سال 1402 برای همه هلال احمری‌ها سالی پر از خیر، برکت توام با موفقیت ثبت شود. 

 

تلاش برای استانداردسازی ناوگان خودرویی هلال احمر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در ادامه این مراسم از زحمات و تلاش‌های نماینده ساعی مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد. 

سید قاسم موسوی افزود: با توجه به تلاش‌های انجام شده امید داریم  سال 1402 شاهد نوسازی ناوگان خودرویی در هلال احمر کشور و استان باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده در بخش اعتبارات در تلاش هستیم ناوگان خودرویی هلال احمر را تجهیز و به استانداردهای بین‌المللی نزدیک کنیم. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امسال همزمان با آعاز طرح ملی امداد و نجات در کشور و استان، بیست و سومین مرحله طرح ملی خدمات بشردوستانه حوزه جوانان هلال احمر زنجان نیز در 9 پست به هموطنان خدمات بشردوستانه ارائه می‌‌شود.

وی تاکید کرد: ایجاد فضای دوستدار کودک با انواع بازی‌ها برای کودکان و آموزش‌های مورد نیاز هلال احمر برای هموطنان و مسافران نوروزی در این پست‌ها ارائه می‌شود. 

موسوی با بیان اینکه ساعت فعالیت پست‌های خدمات بشردوستانه هلال احمر روزانه از 10 تا 20 شب برنامه‌ریزی شده اما پست‌های امداد و نجات هلال احمر به طور شبانه روزی فعال هستند، افزود: ارائه خدمات در قالب طرح نوروزی از 24 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین سال آینده خواهد داشت. 

گفتنی است، این افتتاح رسمی و بازدید با حضور مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان، معاونین و سرپرست هلال احمر شهرستان زنجان اعضای امدادگران و جوانان انجام شد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1100527

مهمترین اخبار ایران و جهان: