نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 16:08

اجرای طرح ترافیک در اهواز/ کمبود پارکینگ در مرکز شهر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: از امروز طرح مدیریت ترافیک روزهای پایانی سال و تسریع در اجرای پروژه‌های ترافیکی سطح شهر اهواز اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سرهنگ فرید کریمی‌زاده رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان امروز در مراسم آغاز طرح مدیریت ترافیک روز‌های پایانی سال و تسریع در اجرای پروژه‌های ترافیکی سطح شهر اهواز، اظهار کرد: در آستانه تعطیلات سال نو و خرید‌های نوروزی، پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری کلان‌شهر اهواز با اتخاذ تمهیدات لازم در حوزه‌های مختلف سعی بر این است سفر ایمن و بی‌خطری را برای مسافران و شهروندان داشته باشیم.

وی افزود: در مجموعه پلیس و شهرداری شهرستان اهواز تعامل و برنامه‌ریزی بسیار مطلوبی برای تسهیل تردد در سطح شهر و سفر‌های بی‌خطر شهروندان انجام شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان تصریح کرد: در این طرح اولویت‌های ویژه پلیس و شهرداری روان‌سازی، تسهیل تردد و پیشگیری از تصادفات است.

وی تاکید کرد: پلیس بدون اغماض با تخلفات حادثه‌ساز برخورد خواهد کرد و رانندگانی که بخواهند امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

کریمی‌زاده با بیان اینکه شهروندان با پلیس همکاری لازم را داشته‌باشند، عنوان کرد: با توجه به اینکه در برخی مناطق به ویژه در هسته مرکزی شهر اهواز با محدودیت پارکینگ مواجه هستیم، شهروندان از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند تا بتوانیم خدمتگذار مناسبی برای شهروندان باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1077071

مهمترین اخبار ایران و جهان: