نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 21:41

مراسم غبار رویی ضریح مطهر امامزاده سید مظفر در بندرعباس+فیلم

به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان مراسم غبار روی ضریح مطهر امامزاده سید مظفر علیه السلام با حضور خادمین و مردم بندرعباس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله مراسم غبار روبی ضریح مطهر امامزاده سید مظفر بندرعباس با حضور خادمین و مردم برگزار شد.

حجت الاسلام سید مجتبی موسوی تولیت حرم امامزاده سید مظفر عنوان کرد: مراسم غبارروبی حرم دوبار در ماه با حضور خادمان و مجاوران زائرین برگزار می شود که خود اتفاقی مبارک است که زائران و مجاوران می توانند توفیق زیارت قبر مطهر امامزاده را پیدا کنند.

موسوی در ادامه گفت: در مراسم غبار رویی قبلی حرم  یکی از همسایگان حرم می گفت ۴۵ سال است که همسایه حرم هستم و برای اولین بار قسمتم شده قبر شریف امامزاده را از نزدیک زیارت کنم.

به گفته وی، با کمک های مردم و همت خادمان، برنامه های خوبی را برای خدمت رسانی داریم از جمله رواق کودک و نوجوان در حال ساخته شدن است و اتاق ازدواج حرم نیز با یک سفره عقد آماده شده است که عروس و دامادها می توانند زندگی خود را در حرم مطهر آغاز کنند. همچنین چایخانه و موکب ثابت و مهمانسرا از جمله برنامه های حرم است.

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1077827

مهمترین اخبار ایران و جهان: