نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 14:17

علوم پزشکی و فرمانداری‌ها تنها نهادهای پاسخگو در خصوص آمار مسمومیت‌های احتمالی در خراسان‌شمالی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان تنها مرجع اصلی برای پاسخگویی در حوزه بررسی سلامت دانش آموزان است و آموزش و پرورش استان و فرمانداری ها نیز از دیگر نهادهای پاسخگو هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حسن ناهیدی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی در ستاد بررسی و کنترل مسمومیت دانش آموزان بر نقش مهم اطلاع رسانی های دقیق و به موقع تاکید و اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به آمادگی در حوزه اطلاع رسانی و انجام اقدامات لازم و به موقع هستند.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان تنها مرجع اصلی برای پاسخگویی در حوزه بررسی سلامت دانش آموزان است و آموزش و پرورش استان و فرمانداری ها نیز از دیگر نهادهای پاسخگو هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی افزود: موضوع توجه به سلامت افراد جامعه به ویژه دانش آموزان و جوانان بعنوان سرمایه های اصلی جامعه همیشه ملاک مدیران است.

ناهیدی بر ارائه آموزش‌های مرتبط از سوی مجموعه هلال احمر استان، بهره‌مندی از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و هم افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1076771

مهمترین اخبار ایران و جهان: