نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 15:40

دانش آموزان آملی از بیمارستان مرخص شدند

آمل- سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) آمل با اشاره به انتقال ۱۳ دانش آموز و یک معلم مدرسه یکی از مدارس این شهرستان به بیمارستان گفت: حال دانش آموزان خوب است و مرخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا توسلی مقدم بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز مدیر یکی از دبیرستان‌های شهرستان آمل با اورژانس ۱۱۵ شهرستان تماس گرفتند که تعدادی از دانش آموزان دچار علائم تهوع و سرگیجه شده‌اند، گفت: اورژانس ۱۱۵، تعداد ۱۳ دانش آموز و یکی از معلمان مدرسه را به بیمارستان منتقل کردند.

وی افزود: متخصص تب اورژانس بیمارستان بلافاصله بر بالین دانش آموزان حاضر شد، دانش آموزان معاینه شدند و علائم حیاتی همه آنها دارای شرایط پایداری بود.

توسلی مقدم بیان کرد: هیچکدام از دانش آموزان علائم نگران کننده‌ای نداشتند و پزشکان متخصص بر بالین بیماران حاضر، سطح اکسیژن اندازه گیری شد، آزمایشات لازم اخذ شد، خوشبختانه هیچکدام از دانش آموزان علائم وخیمی نداشتند و حال همه خوب است و پس از یک ساعت مرخص شدند.

سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان آمل تصریح کرد: پزشک متخصص مسمومیت نیز دانش آموزان را ویزیت کردند و با آزمایشات لازم علائمی گزارش نشده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1076927

مهمترین اخبار ایران و جهان: