نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 11:40

ارائه خدمات تاسیسات گردشگری فارس بارعایت شئونات درماه مبارک رمضان

شیراز-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: تأسیسات گردشگری استان در ایام ماه مبارک رمضان با رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت، آماده ارائه خدمات موردنیاز به گردشگران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موید محسن نژاد در جلسه هماهنگی بهره‌برداران اماکن تاریخی، فرهنگی استان فارس، سفره‌خانه‌های سنتی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی و مجموع‌های گردشگری استان بیان کرد: ضمن هماهنگی‌های با دستگاه‌ها و مراجع ذی‌ربط به‌منظور تسهیل در امور مسافرانی که فارس را مقصد سفر خود در ایام نوروز قرار داده‌اند و با توجه به مصادف شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان تمهیداتی صورت گرفت تا مسافران بتوانند ضمن رعایت شئونات و حرمت ماه مبارک خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: زمان ارائه خدمات سفره‌خانه‌های سنتی واحدهای پذیرایی تحت پوشش این اداره کل از ساعت ۱۲ تا ۱۶ خواهد بود که البته با پوشش کامل مجموعه‌ها و با کسب مجوزهای لازم انجام می‌پذیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: غرفه‌های فروش اغذیه و خوراک در مکان‌های تاریخی فرهنگی داخل شهری ازجمله آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، باغ ارم، باغ عفیف‌آباد و موزه نارنجستان قوام تا ساعت ۱۲ ظهر تعطیل بوده و ازآن‌پس با پوشش کامل و با رعایت تمام شئونات و حرمت ماه مبارک رمضان می‌توانند به مسافران خدمات‌رسانی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1105671

مهمترین اخبار ایران و جهان: