نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 16:10

۱۱۰ هزار مترمربع از اراضی ملی گنبدکاووس رفع تصرف شد

گرگان- فرمانده انتظامی گلستان گفت: بیش از ۱۱۰ هزار متر از اراضی ملی و طبیعی گنبدکاووس که به طور غیرقانونی تصرف شده بود، کشف و خلع ید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدسعید فاضل دادگر، بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: به دنبال یک فقره زمین خواری در کنار رودخانه در مسیر گرگانرود، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی گنبدکاووس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: با بررسی های میدانی ماموران انتظامی و همکاری اداره آب منطقه ای شهرستان و هماهنگی با مراجع قضائی و همچنین بهره گیری از نقشه های هوایی بیش از ۱۱۰ هزار متر از اراضی ملی و طبیعی که به طور غیرقانونی تصرف شده بود، کشف و خلع ید شد.

وی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش اراضی تصرف شده بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

فاضل دادگر مبارزه با مفاسد اقتصادی و تصرف اراضی ملی را یکی از اولویت های ماموریت پلیس عنوان و بیان کرد: پلیس قاطعانه با سودجویان و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی برخورد کرده و از شهروندان هم می خواهیم هرگونه فعالیت مجرمانه در حوزه قاچاق کالا، احتکار، زمین خواری و اخلال در بازار را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1101871

مهمترین اخبار ایران و جهان: