نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 01:32

برگزاری جشن نیکوکاری در ۲۷ پایگاه شهر و روستا گنبدکاووس

مدیر کمیته امداد شماره یک گنبدکاووس گفت: جشن نیکوکاری امسال در تاریخ ۱۱ اسفندماه امسال در ۲۷ پایگاه شهر و روستا در گنبدکاووس برگزار می شود.

علیرضا کریمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: هرساله در آستانه سال نو کمیته امداد برای جمع آوری خیرات و کمک های مردمی با برپایی پایگاه ها، جشن نیکوکاری برگزار می کند.

وی تصریح کرد: امسال نیز ۲۷ پایگاه شهری و روستایی  در تاریخ ۱۱ اسفندماه امسال در گنبدکاووس برای جشن نیکوکاری برپا می شود. همچنین پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای این جشن در ۱۲ اسفندماه در سطح مصلی های نمازجمعه اهل تشیع و تسنن و ۱۴ اسفندماه با به صدا درآمدن زنگ نیکوکاری در مدارس برگزار می شود. این جشن محدود به چند روز نبوده و مردم عزیز می توانند تا پایان سال کمک های خود را به کمیته امداد تحویل دهند.

وی ادامه داد: سال گذشته مبلغ یک میلیارد و ۵۸۹ میلیون تومان جمع آوری شد و امسال پیش بینی می شود مبلغ دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط پایگاه های کمیته امداد و ۲۷ مرکز نیکوکاری جمع آوری شود.

کریمیان گفت:تعداد کل مددجویان اداره کمیته امداد شماره یک، هفت هزارو ۶۳۸ خانوار در قالب ۱۴ هزارو ۲۲۹ نفر بوده که از این تعداد پنج هزارو ۴۱۷ خانوار روستایی و دو هزارو ۲۲۱ خانوار شهری هستند.از ۱۴ هزارو ۲۲۹ نفر مددجوی کمیته امداد تعداد ۱۰ هزارو ۹۵ نفر زن سرپرست خانوارو چهارهزارو ۱۳۴ نفر مرد هستند.

وی بیان کرد: تعداد مددجویان زیر ۲۰ سال دوهزارو ۷۷۸ نفر، سنین ۲۰ تا ۵۹ سال تعداد ۶ هزارو ۴۰۵ نفر و بالای ۶۰ سال پنج هزارو ۴۶ نفر است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1062227

مهمترین اخبار ایران و جهان: