نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 15:10

ظرفیت جوانان در برنامه‌های راهبردی استفاده شود

امام جمعه کرج گفت: میانگین سنی متصدی موفقیت‌های کشور، زیر ۳۰ سال می‌باشند که باید در نظام اجرایی و برنامه ریزی‌های راهبردی و امثال آن نیز از ظرفیت جوانان بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج، ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان، گفت: حضرت علی اکبر (سلام الله علیه)، امامزاده‌ای است که زیارت نامه معصوم دارد و طبق روایات، بیشترین شباهت از نظر اخلاق و چهره را به رسول خدا (ص) دارد؛ ایشان همانند رسول خدا می‌توانند الگوی خوبی برای جوانان باشد.

وی افزود: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب روز جوان متعلق به جوانانی است که موتور پیشران حرکت کشور در جهت تحقق تمدن اسلامی، حل مشکلات و عبور از بحران.ها هستند؛ چرا که جوان مومن انقلابی وارد هر عرصه ای شده است شاهد شکوفایی خلاقیت، رشد و موفقیت بوده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: میانگین سنی متصدی موفقیت‌های کشور، زیر ۳۰ سال می‌باشند که باید در نظام اجرایی و برنامه ریزی‌های راهبردی و امثال آن نیز از ظرفیت جوانان بهره مند شوند.

امام جمعه کرج:

دشمن در اغتشاشات اخیر تمام سرمایه خود را به میدان آورد اما با هدایت و فرامین رهبری شکست خورد، بازهم در تلاش است تا با به هم ریختن شرایط بازار به هدف خود برسد اما بداند تلاش‌هایش بی نتیجه خواهد بود.

 

حسینی همدانی توضیح داد: بیگانگان از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا انگ بر این کشور بزنند، در اغتشاشات اخیر که تقریبا همه سرمایه خود را به میدان آوردند اما با هدایت و رهبری رهبر معظم انقلاب و هوشمندی مردم، نتوانستند به اهداف خود برسند اما امروز روش عملیاتی خودشان را تغییر دادند که در این نوبت هم به فضل خدای متعال رسوا و مفتضح خواهند شد.

وی اضافه کرد: قصد دارند با ایجاد اغتشاش در بازار و التهاب عرضی و سخت تر کردن معیشت مردم و فشار مضاعف در اقشار کم برخوردار و متوسط جامعه ایجاد بهران کنند.

وی اشاره کرد: صداهایی از کسانی شنیده می‌شود که در رادیو اسرائیل و بی بی سی با تمام خباثتی که دارند، اینگونه سخن بگویند و این موضوع، در مسیر همان طراحی که صهیونیست ها داشتند به عنوان هزار ضربه با چاغو، هر نوبت یک ضربه می‌زنند اما جواب این ضربات را در کرانه باختری و در مرکز و قلب سرزمین های اشغالی می‌بینند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070027

مهمترین اخبار ایران و جهان: