نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 08:47

رمز پیروزی امت «وحدت حول محور ولایت» است

نماینده ادوار مردم اصفهان در خانه ملت، با اشاره به اینکه وحدت امت، اقتدار ملی است، افزود: اقتدار ملی، قدرت بازدارندگی دارد و قدرت استمرار نظام جمهوری اسلامی را در سطح جهان دارد و وحدت امت حول محور ولایت، رمز پیروزی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد سالک کاشانی، عضو جامعه روحانیت مبارز و نماینده سابق اصفهان و ورزنه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن همایش‌های مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) رشت، ضمن تبریک میلاد حضرت علی علیه‌السلام و دهه‌ی طلوع نور و یوم‌الله ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ما در انقلاب اسلامی سه مقطع تاریخی را پشت سر گذاشته‌ایم و در حال اتمام آن هستیم.

عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب اسلامی، هفده سال قبل از ۲۲ بهمن سال ۵۷، شروع شد و حضرت امام ۲ کار اساسی را رقم زدند و هر آنچه باید اتفاق می‌افتاد حول این ۲ محور رقم خورد.

 نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه امام (ره) اولاً اسلام ناب بدون خرافه را بر مبنای قرآن و عترت معرفی کردند و امروز عمق اسلام ناب، در جهان در حال فرهنگ‌سازی است، گفت: امام، اسلام را معرفی کردند و پای اسلام ایستادند و ثانیاً حضرت امام (رض) به افشاگری پرداختند.

 عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حضرت امام خمینی (ره) در خصوص نظام سلطه و استکبارهای جهانی افشاگری کرد ازجمله؛ اسرائیل را به‌عنوان غاصب، به جهان معرفی کرد.

 وی با اشاره به وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها، افزود: پدیده حکومت جمهوری اسلامی ایران در کنار حکومت‌های دیگر که یا از طریق کودتا یا دیکتاتوری یا سلطنت موروثی یا حزبی و… بوده است، کاملاً متفاوت هست و دارای امتیازاتی است.

 سالک انقلاب اسلامی را یک امانت برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ما در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی، امانتی است که سه رکن رهبری - مردم - برنامه‌های الهی دارد و بر همین این اساس رهبری، مردم را با محتوای برنامه‌های الهی در ابعاد اخلاقی، تربیتی، حکومتی، اقتصادی، اجتماعی و… تطبیق می‌دهد و هدایت می‌کند.

 نماینده ادوار مردم اصفهان در خانه ملت، با اشاره به اینکه وحدت امت، اقتدار ملی است، افزود: اقتدار ملی، قدرت بازدارندگی دارد و قدرت استمرار نظام جمهوری اسلامی را در سطح جهان دارد و وحدت امت حول محور ولایت، رمز پیروزی است.

 عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی طی این ۴۴ سال بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: عصبانیت استکبار در خصوص انقلاب اسلامی به دلیل موفقیت و پیشرفت‌های علمی و خودکفایی ما است و سلاح مهم ما برای ضربه زدن و نابود کردن استکبار بهره‌گیری از جوانان این نظام است.

 سالک با اذعان به این نکته که جوانان ایرانی در حال تسخیر کردن دنیا هستند، بیان کرد: ما باید به این جوانان بها دهیم و بدانیم تضمین ارتقای جمهوری اسلامی همین جوانان هستند.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1026827

مهمترین اخبار ایران و جهان: