نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 18:36

اصحاب رسانه برای معرفی استان قزوین در سطح ملی برنامه ریزی کنند

قزوین- استاندار قزوین گفت: استان قزوین دارای ظرفیت‌های متعدد گردشگری و تاریخی است و اصحاب رسانه باید در معرفی این ظرفیت‌ها در سطح ملی برنامه ریزی جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر پنج شنبه در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین اظهار داشت: ظرفیت‌های قابل توجه استان قزوین نیاز به معرفی بیشتر در سطح ملی دارد و باید اصحاب رسانه در این زمینه ورود بیشتری داشته باشند.

وی افزود: آن چیزی که در سطح استان و در حوزه پیگیری مسائل و منافع مردم استان رقم می‌خورد، ارزشمند است ولی یک آرمان مشترکی که باید در آن فعالان رسانه‌ای استان بسیج شوند و در کنار یکدیگر قرار بگیرند معرفی ظرفیت‌های بی بدیل و بی نظیر استان در سطح ملی است و باید در این زمینه سنگ تمام گذاشت.

اعلایی با بیان اینکه یکی از روش‌های معرفی استان در سطح ملی مناسبت سازی است، گفت: یکی از مناسبت‌های مهم استان قزوین، ۵۰ بدر قزوین است که در آستانه نزدیک شدن به آن هستیم و مناسبت منحصر به فرد مردم قزوین است و میعادگاهی برای جشن، شادی و شکرگزاری در بارگاه الهی است و باید برای معرفی آن در سطح ملی از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: در سطح کشور، استان‌های مختلف مناسبت‌های متعددی را برای معرفی خود برگزار می‌کنند و روز ۵۰ بدر و روز باران هم باید در استان قزوین در سطح ملی معرفی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030271

مهمترین اخبار ایران و جهان: