نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 09:46

اجمالی/دشمن اتحاد مردم شیعه و سنی را نمیخواهد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن اتحاد مردم شیعه و سنی را نمیخواهد و از هر طریقی برای تفرقه و ضربه زدن به وحدت مردم تلاش می کنند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با حضور سردار رادان فرمانده انتظامی فراجا، فرماندهان انتظامی و جمعی از مسؤولان سیستان و بلوچستان، علما و معتمدین، خانواده شهدا در سالن اجتماعات کوثر ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم گفت: ویژگی های اص این استان برای همگان محسوس است و همین ویژگی ها سبب منحصربفرد بودن آن است.

سردار رادان افزود: نعمت دریا و معادن و کشاورزی از ویژگی ها و مواهبی است که باید بیشتذ به آن پرداخته شود اما وجه بارز این استان ویژگی مردم آن است، مردم شیعه و سنی خونگرم، مهمانواز ، مردم عشایر و مرزداری که برای آبادانی و امنیت استان خود پای کار هستند.

وی ادامه داد: طبیعی است که این اتحاد و همدلی که به برکت وجود امام و رهبری معظم در استان رقم خورده باعث کینه و حسد دشمن باشد اگر غیر از این بود باید شک کرد.

جایی را که دشمن میخواهد به آن امید ببندند مردم نا امید می کنند، طبیعی است که دشمن از این مردم و انقلاب کینه به دل داشته باشد.

این خبر در حال تکمیل است.

پایان پیام/3139

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1060271

مهمترین اخبار ایران و جهان: