نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 17:31

400 تیم پلیس آذربایجان شرقی در طرح نوروزی به خط شدند

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: در نوروز امسال پلیس با ۴۰۰ تیم در جاده های بین شهری و داخل شهر مستقر بوده و آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی و مردم استان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی محمدی بعد از ظهر امروز در در مراسم آغاز رزمایش ترافیکی و خدمات سفرهای نوروزی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان، به شعار امسال طرح سفرهای نوروزی اشاره کرد و  اظهار داشت: طرح امسال با شعار "نشاط بهاری، پرهیز از خطر، آرامش در سفر" اجرا می شود و هدف پلیس در این طرح، کاهش تصادفات و تلفات سوانح جاده ای خواهد بود.

وی اضافه کرد: در نوروز سال گذشته، تعداد تلفات سوانح جاده ای در استان ۴۱ درصد کمتر شد که رقم قابل توجهی بود و استان از نظر کاهش تصادفات و تلفات، جزو استان های برتر و دوم کشوری شد.

محمدی افزود: در نوروز امسال پلیس با ۴۰۰ تیم در جاده های بین شهری و داخل شهر مستقر بوده و آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی و مردم استان خواهد بود.

محمدی بیان کرد: آذربایجان شرقی استانی مسافر پذیر است و در مسیر تردد به شهرهای شمال غرب قرار دارد از این رو، تلاش خواهیم کرد تا جاده ای امن با کمترین تصادف برای مسافران در این ایام مهیا کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1092971

مهمترین اخبار ایران و جهان: