نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 14:49

فرآیند انتخاب شهردار مشهد در حال پیش رفتن است

مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فرآیند انتخاب شهردار درحال پیش رفتن است علیرغم اینکه شهرداری به صورت سرپرستی اداره می‌شود، در روند اداره شهر هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن موحدیان صبح شنبه در هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهار کرد: فرآیند انتخاب شهردار درحال پیش رفتن است و مجدد تاکید می‌کنم، علیرغم اینکه شهرداری به صورت سرپرستی اداره می‌شود، در روند اداره شهر از نگاه شورای اسلامی شهر هیچگونه نگرانی وجود ندارد و روال طبیعی درحال طی شدن است.

رئیس شورای شهر مشهد بیان کرد: نسبت به موضوع انتخاب شهردار، دغدغه‌مند هستیم ولی توجه داشته باشیم که همزمانی این فرآیند با ایام سال نو و بررسی و تصویب بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری، موجب شد که به این موضوع، اوایل سال آینده ورود کنیم.

وی در ادامه همچنین افزود: ابلاغ دیرهنگام بهای عوارض و خدمات، علیرغم تلاش شبانه‌روزی همکاران شهرداری برای ارائه لایحه مربوطه به شورای اسلامی شهر، یکی از علل تأخیر در بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری بود.

موحدیان بیان کرد: بسیار خرسندیم که با تلاش مضاعف کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، این موضوع به ثمر نشست و بودجه سال آینده را پیش از آغاز سال نو تصویب می‌کنیم.

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، گفت: این تقارن، اتفاق میمون و مبارکی است که امیدواریم سرآغاز تحولی اساسی برای همه ما باشد.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش‌های مجدانه ارکان مختلف شهرداری، طی یکسال اخیر، افزود: خوشبختانه در حوزه تولیدات گل و گیاه سازمان پارک‌های شهرداری مشهد مقدس، امسال کارهای نو و جدیدی شکل گرفت و با تکیه به ظرفیت‌های سازمانی، مانع از تحمیل هزینه‌های سنگین برای خرید گل و گیاه شده است.

موحدیان افزود: ویژه ایام سال نو نیز اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته و المان‌های مختلفی در سطح شهر جانمایی شده که چهره متفاوتی از مشهدالرضا (ع) را نسبت به سال‌های گذشته رقم زده است.

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در بارگاه منور رضوی اظهار کرد: این سخنرانی به مثابه ریل‌گذاری برای ارکان اجرایی کشور است؛ در حوزه مدیریت شهری نیز قطعاً این سیاست‌گذاری‌ها و توصیه‌ها را به کارخواهیم گرفت تا به طور کامل اجرایی شود.

وی از عموم مردم شهیدپرور و ولایی مشهدالرضا (ع) و زائران بارگاه منور رضوی برای حضور در این مراسم سخنرانی دعوت کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1099027

مهمترین اخبار ایران و جهان: