نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 10:14

تصمیم غیرمنتظره باشگاه ذوب‌آهن در قبال تیم ملی فوتبال امید

باشگاه ذوب‌آهن در اتفاقی جالب اجازه حضور یک بازیکن خود در تیم ملی امید را نداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم ملی امید کشورمان در گروه B بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف تیم‌های ویتنام، عربستان و مغولستان خواهد رفت.

تیم ملی امید در حالی به هانگژو سفر کرد که تنها محمدحسین اسلامی از ذوب‌آهن در بین ملی‌پوشان حضور داشت و فردین یوسفی دیگر بازیکن ذوب‌آهن با مخالفت باشگاه اجازه حضور در بازی‌های آسیایی را پیدا نکرد.

حالا همین موضوع سبب شده پرونده فردین یوسفی با نامه سرپرست تیم ملی امید به کمیته اخلاق برود تا مشخص شود چرا این بازیکن ذوب‌آهن در تیم ملی امید حضور پیدا نکرده است.

از همین رو ممکن است عدم همکاری باشگاه ذوب‌آهن با تیم ملی امید سبب محرومیت فردین یوسفی از بازی در لیگ برتر شود که تکلیف یوسفی و ذوب‌آهن فردا و بعد از کمیته اخلاق مشخص خواهد شد.

خبرنگار فارس در اصفهان برای کسب اطلاعات بیشتر با عباس دارابی سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن تماس حاصل کرد اما دارابی حاضر به پاسخگویی در این خصوص نشد؛ جالب است ذوب‌آهن به اسلامی اجازه داده اما به یوسفی اجازه حضور در تیم ملی امید را نداده است.

به گزارش فارس، محمد قربانی، آریا یوسفی و محمدجواد حسین‌نژاد از تیم سپاهان نیز در تیم ملی امید برای انتخابی المپیک حضور داشتند که برای همراهی تیم خود در لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی را در هانگژو همراهی نخواهند کرد.

‌پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501271

مهمترین اخبار ایران و جهان: