نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 12:23

دبستان دخترانه ۶ کلاسه پنج تن آل عبا(ع) در سمنان افتتاح شد

سمنان- مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان از افتتاح دبستان دخترانه شش کلاسه در شهر سمنان خبر داد و گفت: برای ساخت این مدرسه هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین قزوینیان صبح پنج شنبه در نخستین روز از هفته دولت در جمع رؤسای دستگاه‌های اجرایی از افتتاح دبستان دختران مشارکتی شش کلاسه (دوره ابتدایی) پنج تن آل عبا (ع) واقع در بلوار حکیم الهی سمنان خبر داد و ابراز داشت: این مدرسه از اول مهر سال جاری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی ضمن بیان اینکه این آموزشگاه فضای مناسب خوبی برای آموزش دانش آموزان دارد، افزود: این ساختمان در سه طبقه با یک هزار و ۵۶۰ متر زیربنا و شش باب کلاس درس احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان ضمن بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده است، ابراز داشت: که قیمت روز و واقعی این طرح در حال حاضر بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

قزوینیان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و تقدیر و تشکر از مشارکت خیران ضمیری و رادمهر تصریح کرد: کمک نیکوکاران و خیران مدرسه ساز به تسریع بخشیدن پروژه‌های مدرسه سازی شتاب می‌بخشد و نظیر همین مدرسه در زمان کمتری به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: از عموم صاحبان صنایع و خیران دعوت می‌شود تا در این مهم یعنی مشارکت در ساخت مدرسه آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس را یاری دهند تا در سایر شهرهای استان نیز شاهد پیشرفت هر چه بیشتر در حوزه تجهیز، نوسازی و تکمیل واحدهای آموزشی باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465927

مهمترین اخبار ایران و جهان: