نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 18:59

ممنوعیت عملیات عمرانی در البرز از ۲۰ شهریور تا ۲۰ مهر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در جلسه شورای ترافیک استان با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس، گفت: عملیات عمرانی از ۲۰ شهریور تا ۲۰ مهر در استان ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در جلسه شورای ترافیک استان که ظهر امروز پنج شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت برگزار شد، به یکی از اصلی ترین مباحث شورای ترافیک ساماندهی سرویس مدارس در سطح شهر برای کاهش بار ترافیک پرداخت.

 معاون استاندار بر ساماندهی سرویس مدارس و آمادگی مدارس برای آغاز سال تحصیلی تاکید کرد، افزود: ساماندهی سرویس مدارس برای کاهش بار ترافیک شهری ضروری است.

افضلی گفت: دستگاه‌های اجرایی متولی با حساسیت و دقت ساماندهی سرویس مدارس را انجام دهند تا علاوه بر کنترل ترافیک خللی برای شروع فعالیت مدارس و مشکلی برای دانش آموزان ایجاد نشود. 

وی از شهرداران و بخشداران خواست تا حداکثر همکاری را با اداره کل آموزش و پرورش استان و مدارس برای بازگشایی هر چه بهتر مدارس شروع سال تحصیلی جدید داشته باشند.

افضلی تصریح کرد: همچنین محدودیت عبور و مرور در سطح شهر برای خودروهای سنگین از ۲۰ شهریور تا ۲۰ مهر تعیین شد. 

وی افزود: این اقدام به منظور جلوگیری از افزایش ترافیک در زمان آغاز و پایان فعالیت مدارس در بازه زمانی ذکر شده انجام شده است.

افضلی گفت: ماشین های سنگین از تاریخ قید شده تنها در ساعات ۹ تا ۱۲ و ۱۴ و ۱۷ مجاز به تردد هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479271

مهمترین اخبار ایران و جهان: