نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 23:30

دولت سیزدهم برای رفع معضلات و مشکلات در استان همدان عزم جدی دارد

همدان-استاندار همدان گفت: عزم و اراده دولت سیزدهم برای رفع معضلات ومشکلات کهنه جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر جمعه در آئین بهره‌برداری از اولین مجموعه مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان همدان پروژه ۶۰ واحدی سرکان تویسرکان اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۱۰۰۴ پروژه با اعتبار ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و ۱۷۵ پروژه با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی شده است

وی افزود: در واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت در استان همدان برنامه‌ریزی لازم انجام شده و امروز شاهد افتتاح پروژه‌ای که در ۶۷ روز از ۳۰ درصد پیشرفت به افتتاح رسیده هستیم و امیدواریم شبکه فاضلاب این مجتمع هرچه سریع‌تر انجام شود.

استاندار همدان با بیان اینکه ۵۰ هکتار مجموعه اطراف این مجتمع با پیگیری فرماندار و دیگر مسئولان مراحل قانونی، تغییر کاربری و تشریفات اداری در راه و شهرسازی به قطعیت رسیده است، گفت: ۳۰ هکتار در بحث نهضت ملی و جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار می‌شود.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: انتقال آب از سد تالوار از جمله کارهای اساسی دولت و کار جهادی در حوزه آب و آبرسانی در حال انجام است و همه دستگاه‌ها پای هستند.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۸ پروژه با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت امسال بیان کرد: امروز ۸۵۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شده است.

استاندار. وی عنوان کرد: پروژه ۶۰ واحدی سرکان ۱۶ سال رها شده بود که با شروع به کار مجدد این پروژه امید در بین مردم به وجود آمده همچنین پروژه زمین ورزشی و مجموعه ورزشی خوبی در این منطقه در حال انجام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480471

مهمترین اخبار ایران و جهان: