نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 23:45

جمعیت زیادی بدون هیچ مانعی در مرز شلمچه در حال حرکت است

شلمچه- فرمانده سپاه کشور گفت: با تلاش‌هایی که در پایانه شلمچه صورت گرفته جمعیت زیادی بدون هیچ مانعی در حال حرکت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی عصر امروز پنجشنبه ضمن بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت در این مرز هم متراکم و هم روان است، با تلاش‌هایی که همه دستگاه‌های مسئول در خوزستان و پایانه شلمچه صورت داده‌اند، جمعیت زیادی بدون هیچ مانعی در حال حرکت است.

وی با بیان اینکه از شواهد پیداست که تعداد زائران رو به افزایش است، گفت: این روند بهتر از سال‌های گذشته است و تلاش‌های زیادی انجام شده تا مردم با سهولت به حرکت خود ادامه دهند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با آرزوی سفری ایمن برای مردم تصریح کرد: پیام اربعین پیام عشق و دلدادگی به اباعبدالله الحسین (ع) و فدا شدن در مسیری است که امام در مسیر عدالت، آزادی و اسلام طی کرد.

سردار سلامی افزود: کسانی که به شکل گمنام تمام شرایط را برای مردم مهیا می‌کنند تا در سهولت کامل به این اجتماع بپیوندند، زیباترین جلوه‌های این تلاش و مجاهدت هستند.

وی ضمن ارج نهادن به تلاش‌هایی که برای برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین شکل گرفته است، در خصوص تحرکات تبلیغاتی دشمن در راستای کمرنگ جلوه دادن مراسم اربعین حسینی، گفت: دشمنان دچار کور رنگی شده‌اند، چیزی که در حال مشاهده آن هستیم این است که اربعین خیلی پررنگ‌تر از سال‌های گذشته در حال برگزاری است، ولی دشمنان ما رنگ‌ها را تشخیص نمی‌دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1479427

مهمترین اخبار ایران و جهان: