نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 06:50

اعزام خبرنگاران مازندرانی به دیار عشق

خبرنگاران مازندرانی که به کربلا اعزام شده بودند، با استقبال فرمانده‌های نیروهای حشد شعبی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از کربلا، جمعی از اصحاب رسانه استان مازندران طبق وعده  استاندار مازندران به کربلا اعزام شدند.

همزمان با مراسم روز خبرنگار بود که سید‌محمود حسینی‌پور وعده اعزام خبرنگاران به کربلا را داده بود و حالا این وعده عملی شد.

روز نهم شهریورماه کاروان اصحاب رسانه با حمایت استانداری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی، عتبات عالیات، اداره‌کل راه‌آهن و بسیج رسانه برای نخستین‌بار با قطار به مقصد کرمانشاه و کربلا اعزام شدند.

این قطار برای نخستین‌بار از مسیر ساری به سمت کرمانشاه اعزام شد که در این بین خبرنگاران مازندرانی نیز حضور داشتند.

اصحاب رسانه استان مازندران که از مرز خسروی وارد مرز عراق شده بودند، در حین سفر سمت بغداد، با استقبال فرماندهان حشد شعبی قرار گرفتند و دعوت به منزل آنها شدند.

فرمانده‌هان حشد شعبی بلافاصله بعد از مستقر شدن خبرنگاران مازندرانی در منزل‌شان از خاطرات‌شان با حاج قاسم سخن گفتند و بیان داشتند: قاسم سلیمانی عراق را نجات داد.اینجا خانه قاسم سلیمانی است و ما با افتخار از زوار امام حسین (ع) و هموطنان حاج قاسم پذیرایی می‌کنیم.

این فرمانده حشد شعبی با بیان اینکه،ما مدیون قاسم سلیمانی هستیم، افزود: قاسم سلیمانی وحدتی در این کشور ایجاد کرد که توانستیم داعش را از کشور خارج کنیم.

وی ادامه داد: مدت ها با حاج قاسم کار کردیم و اقداماتش را در عراق برای نابودی داعش دیدیم و در طول آن مدت خیلی چیزها ازش یاد گرفتیم.

این فرمانده بغدادی گفت: افتخار می‌کنیم که میزبان شما هستیم. قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس فخر تمام شیعیان دنیا هستند.

 در حاشیه حضور اصحاب رسانه مازندران در منزل فرماندهان حشد شعبی، پرچم حرم امام جواد در کاظمین نیز در بین خبرنگاران مازندرانی تبرک داده شد. همچنین از سوی خبرنگاران مازندرانی نیز مراسم سینه‌زنی و نوحه‌خوانی برگزار شد.

به گزارش فارس؛ کاروان اصحاب رسانه استان مازندران فردا شنبه ۱۱ شهریورماه به سمت کاظمین و سامرا و بعد به سمت نجف اشرف عزیمت خواهد کرد و روز یکشنبه پیاده‌روی اربعینی این کاروان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1480571

مهمترین اخبار ایران و جهان: