نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 21:07

تغییر تاریخ مشمولیت قانون جوانی جمعیت به آبان 1400

رئیس اداره‌ برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اصلاح تاریخ استفاده از مزایای قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت (ماده ۳و ۴)، گفت: متقاضیانی که فرزند سوم آنها بعد از ۲۴ مهر ماه سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده است، می‌توانند از امتیازات طرح جوانی جمعیت استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهزاد کردلو، رئیس اداره‌ برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه اجرای طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده از تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است، اظهار کرد: در این راستا با توجه به ابلاغ جدید از سوی وزارت راه و شهرسازی در خصوص تاریخ استفاده از مزایای قانون یادشده، شمولیت قانون مذکور از تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰(زمان ابلاغ قانون) به ۲۴ مهرماه سال ۱۴۰۰(زمان تصویب قانون) تغییر یافت.

رئیس اداره‌ برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: در این راستا ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها نسبت به اجرای این طرح مدیریت و برنامه‌ریزی لازم برای تامین زمین را دارند. 

وی گفت: یکی از برنامه‌های دولت برای تامین مسکن مردم، واگذاری زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر است.

کردلو تاکید کرد: خانواده‌هایی که تاریخ تولد فرزند سوم آنان همزمان یا پس از زمان تصویب قانون جوانی جمعیت یعنی از ۲۴ مهرماه۱۴۰۰ باشد، مشمول قانون یاد شده  خواهندبود.

رئیس اداره‌ برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در این قانون برای متقاضیان طرح یاد شده، فرم (ج) قرمز به استناد قانون و برای فرزند سوم به بالا، سبز شده و می‌توانند مجدد از تسهیلات دولتی در حوزه زمین و مسکن  استفاده کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام در طرح مذکور به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی  آدرس saman.mrud.ir  مراجعه کنید.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477871

مهمترین اخبار ایران و جهان: