نیوز سیتی!
23 شهریور 1402 - 10:50

بازدید وزیر بهداشت از موکب و پایگاه اورژانس در ورودی مشهد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه همزمان با رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) از پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ «ابوذر» واقع در مسیر مشهد- نیشابور و همچنین از موکب‌های خدمات‌ رسانی به زائران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز همزمان با رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)  با همراهی دکتر جعفر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور و دکتر محمود شبستری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پایگاه جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ «ابوذر» واقع در مسیر مشهد- نیشابور و همچنین از موکب‌های خدمات‌ رسانی به زائران بازدید کرد.

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید ضمن خداقوت به پرسنل پایگاه اورژانس ابوذر مشهد و خدمت گزاران فعال در موکب خدمت رسانی به زائران در روستای «ده غیبی» ، در جریان خدمات‌رسانی به زائران پیاده رضوی، وضعیت مراجعات به اتوبوس آمبولانس مستقر در این محل و خدمات دهی نیروهای امدادی قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در این خصوص اظهار کرد: در پایگاه اورژانس ابوذر روزانه ۱۶ ماموریت توسط ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مستقر در این پایگاه انجام می‌شود.

محمد پهلوان افزود: در این پایگاه که در خروجی شهر مشهد به سمت نیشابور و در ابتدای اتوبان شهید شوشتری قرار دارد، ۲۲ نیروی درمانی به زائران پیاده رضوی به صورت شبانه روزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی بیان کرد: میزان مراجعات سرپایی به پایگاه اورژانس ابوذر در حالت عادی ۱۵ نفر است، اما این تعداد در دهه پایانی صفر  ۲ برابر شده است.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499227

مهمترین اخبار ایران و جهان: