نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 15:01

حضور ۴ موکب از شهرداری در مراسم جاماندگان اربعین کاشان

کاشان - شهردار کاشان گفت: چهار موکب از شهرداری در مراسم جاماندگان اربعین کاشان به عزاداران حسینی خدمت کردند.

کیومرث محمدپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: این مراسم باشکوه امروز با حضور پرشور گسترده مردم دیار مؤمنان و به خصوص خانواده‌های کاشانی برگزار شد که لازم است از عموم شهروندان کاشانی بابت این حضور تشکر کنیم.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری کاشان برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم ابراز داشت: چهار موکب در این مراسم از عزاداران و شرکت کنندگان در مراسم پذیرایی کردند.

شهردار کاشان با اشاره به اینکه سه موکب از چهار موکب مذکور در مسیر راهپیمایی قرار داشت، تصریح کرد: سازمان‌های سیما، منظر و فضای سبز؛ فرهنگی ورزشی و سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کاشان وظیفه پذیرایی از عزاداران حسینی در این سه موکب را بر عهده داشتند.

وی همچنین با اشاره به اینکه چهارمین موکب شهرداری کاشان در محل مصلای نمازجمعه و توسط شهرداری منطقه چهار برپا شده بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم اقدامات انجام شده مورد رضای خدا و شهروندان کاشانی قرار گرفته باشد.

محمدپور همچنین با اشاره به فضاسازی مسیر راهپیمایی توسط شهرداری کاشان افزود: تیم‌های آتش نشانی شهرداری کاشان نیز در حاشیه برگزاری این مراسم حضوری فعال داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1488071

مهمترین اخبار ایران و جهان: