نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 19:04

کاراته کاران شهرستان گناوه در مسابقات آسیایی ۱۸ مدال کسب کردند

گناوه- مسئول سبک شوتوکان I.K.D در استان بوشهر از کسب ۱۸ مدال کاراته کاران شهرستان گناوه در مسابقات آسیایی خبر داد.

امید بهمنیاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در تاریخ هشتم تا سیزدهم شهریورماه سال جاری به میزبانی کشور ایران در شهر نجف آباد اصفهان با بیش از هزار و ۹۵٠ نفر شرکت کننده برگزار شد.

مسئول سبک شوتوکان I.K.D در استان بوشهر گفت: در این دوره از مسابقات شرکت کنندگانی از کشورهای ایران، افغانستان، پاکستان، عراق، هند و تاجیکستان در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش کاتا و کومیته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بهمنیاری در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از تمامی بازیکنان، مربیان و داوران پر تلاش باشگاه کمربند سیاه گفت: درخشش کاراته کاران استان بسیار ارزشمند بوده و همچنین این درخشش مانند پلی برای پیروزی‌های آتی در مسابقات سال آینده خواهد بود.

وی خاطرنشان ساخت: از میان تمامی بازیکنان و داوران باشگاه کمربند سیاه برای مسابقات سال آینده که در خارج از ایران برگزار خواهد شد، برترین‌ها انتخاب شده و اعزام خواهند شد.

بهمنیاری اضافه کرد: در این دوره از مسابقات تعداد ۷۵٠ نفر ورزشکار مرد و تعداد ۱۲٠٠ نفر بانوی ورزشکار و در مجموع ۱۹۵٠ نفر از ۱۸ تیم به رقابت پرداختند.

کاراته کاران شهرستان گناوه در مسابقات آسیایی ۱۸ مدال کسب کردند

وی با اشاره به مدال آوران این دوره از مسابقات آسیایی از شهرستان گناوه در بخش‌های آقایان و بانوان ادامه داد: در بخش آقایان میلاد ودیعیان در بخش کومیته اول و در بخش کاتا مقام دوم، حمیدرضا کیانی فر در بخش کومیته مقام اول، مهدی قنواتی در بخش کومیته مقام اول، مهدی کلری در بخش کومیته مقام اول، علی ودیعیان در بخش کومیته مقام دوم، مهران لیراوی در بخش کومیته مقام دوم، عباس موتوری در بخش کومیته مقام دوم، مهدی احمدی در بخش کومیته مقام دوم، علی حسنی در بخش کاتا مقام سوم، نیما فلاحتی در بخش کومیته مقام سوم، رضا احمدی در بخش کومیته مقام سوم و در بخش کاتا مقام سوم، مجتبی علیزاده در بخش کومیته مقام سوم، همگی از گناوه و ابوالفضل شاهین زاده از بندر ریگ این شهرستان در بخش کومیته مقام سوم را کسب کردند و استاد سید مجید موسوی نسب نیز سرپرست و مربی تیم آقایان بودند.

بهمنیاری با اشاره به مدال آوران این رویداد آسیایی در بخش بانوان متذکر شد: فاطمه فخری از گناوه در بخش کومیته مقام سوم، فرانک غلامی فرد از گناوه در بخش کومیته مقام سوم، زهرا پادیاد از گناوه در بخش کاتا مقام سوم را به سرپرستی و مربیگری استاد زینب کوه بی‌کس کسب کردند.

وی در پایان تصریح کرد: داوران دعوت شده از استان بوشهر به این دوره از مسابقات استاد مهدی ضرغام پور و استاد حسین طالبی بودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487027

مهمترین اخبار ایران و جهان: