نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 12:01

وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های اردبیل تعیین تکلیف می‌شود

اردبیل-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: موتورسیکلت‌ها و سایر وسایل نقلیه توقیف شده در پارکینگ‌های اردبیل به زودی تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیدحجت فتاحی صبح سه‌شنبه در بازدید از پارکینگ‌های اردبیل اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق شهروندی و جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه متوقف شده در پارکینگ‌ها و همچنین تسریع در تعیین تکلیف آنان، حداکثر مهلت تعیین تکلیف برای موتورسیکلت‌های متوقف در پارکینگ‌ها ۶ ماه و برای سایر وسایل نقلیه یک سال تعیین شده است.

وی افزود: در صورت عدم مراجعه مالک در فرجه زمانی اعلامی وسایل نقلیه مذکور در حکم رها شده تلقی شده و برابر مقررات با هماهنگی مرجع قضائی تعیین تکلیف خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: مالکان خودروها و موتورسیکلت‌ها می‌توانند با در دست داشتن مدارک موضوع ماده ۱۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و نیز داشتن بیمه نامه معتبر شخص ثالث به واحد ترخیص پلیس راهور در محل توقف مراجعه و نسبت به ترخیص وسیله نقلیه اقدام کنند.

سرهنگ فتاحی خاطرنشان کرد: نظارت بر پارکینگ خودروهای توقیفی از جمله موضوعات مهم در زمینه پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بیت المال و مردم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496027

مهمترین اخبار ایران و جهان: