نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 21:20

زخمی شدن یک صهیونیست در کرانه باختری

اقدام مقاومتی فلسطینیان در نزدیکی شهرک عزون در شرق قلقیلیه به زخمی‌شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست و آسیب‌دیدن ۲ اتوبوس صهیونیست‌ها منجر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، فلسطینیان در شهرک عزون واقع در شرق قلقیلیه در کرانه باختری، با پرتاب سنگ به سوی اتوبوس حامل شهرک‌نشینان، خساراتی را به صهیونیست‌ها تحمیل کردند. مبارزان فلسطینی، در این اقدام مقاومتی موفق شدند یک شهرک‌نشین صهیونیست را زخمی کنند و به ۲ اتوبوس صهیونیست‌ها خساراتی را وارد آورند.

زخمی شدن یک صهیونیست در کرانه باختری

مصادره ماشین‌آلات کشاورزی و ساختمانی فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به مناطقی در الخلیل و بیت‌لحم، ماشین‌آلات کشاورزی و ساختمانی متعلق به فلسطینیان را مصادره کردند. نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به شهرک «قویص» واقع در الخلیل یک دستگاه تراکتور متعلق به فلسطینیان را مصادره نمودند. علاوه بر این صهیونیست‌ها با یورش به منطقه «الحلقوم» واقع در غرب شهرک تقوع در جنوب شرق بیت‌لحم، یک دستگاه بولدوزر متعلق به فلسطینیان را مصادره کردند.

زخمی شدن یک صهیونیست در کرانه باختری

یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

در جریان یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری چندین فلسطینی زخمی شدند. نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به فعالان فلسطینی که در حال عزیمت به روستای صیفر در الخلیل بودند حمله کردند و چند تن از آنان را زخمی کردند.

نظامیان صهیونیست به منطقه راس العاروض در شهرک سعیر واقع در شرق الخلیل نیز یورش بردند که در نتیجه این یورش درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر به وقوع پیوست.

در قدس اشغالی نیز، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به محله عبید در شهرک العیسویه یورش بردند. علاوه بر این صهیونیست‌ها یک جوان فلسطینی را نیز در باب حطه که یکی از ورودی‌های مسجدالاقصی است، بازداشت کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483727

مهمترین اخبار ایران و جهان: