نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 14:08

اعزام بیش از ۱۶ هزار زائر از استان مرکزی به پایانه‌های مرزی کشور

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با شروع طرح سراسری اربعین تا پایان روز ۱۲ شهریورماه بیش از ۱۶ هزار زائر از مقصد استان به پایانه‌های مرزی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، میثم شجری امروز در حاشیه بازرسی از شرکت‌های مسافربری در پایانه مسافری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به آغاز طرح سراسری اربعین از تاریخ ۲۷ مردادماه سال جاری اظهار کرد: از آغاز اجرای این طرح تاکنون ۱۶ هزار و ۱۲۲ نفر از ۳ پایانه مسافربری و دفاتر شرکت‌های مسافربری استان توسط ۴۹۵ دستگاه اتوبوس به مرزها اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: تعداد سفرهای اربعین در سال جاری برابر ۵۷۲ سفر که توسط ۴۹۵ دستگاه ناوگان اتوبوسی و ۷۷ دستگاه ناوگان مینی‌بوس و سواری کرایه بوده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: بیشترین مسافران اعزامی از استان مرکزی با ۱۴ هزار و ۳۰۹ نفر به سمت ایلام و پایانه مرزی مهران بوده است.

شجری ادامه داد: به مرزهای چذابه ۳۲۵ نفر، خسروی ۵۸۶ و شلمچه ۹۰۲ نفر اعزام شدند.

وی با اشاره به بازرسی انجام شده از دفاتر فروش بلیت خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بحث بلیت فروشی تاکنون هیچ تخلفی مبنی بر گران‌فروشی نیز گزارش نشده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1484871

مهمترین اخبار ایران و جهان: