نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 19:02

رفع مشکلات در شفت نیازمند اقدام جهادی است

شفت- فرماندار شفت گفت: رفع مشکلات نیازمند اقدام و عملی جهادی و کار کارشناسی است که این امر مهم با همکاری و همراهی دستگاه‌ها محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف، بحث محرومیت زدایی است که از روز نخست استقرار دولت، تمام تلاش واحدهای مسئول برنامه ریزی و اجرای سیاست‌های ناظر بر بحث محرومیت زدایی در سطح کشور بوده است.

فرماندار شفت افزود: مدیران ادارات شهرستان مکلف هستند تا در خدمت مردم باشند و با شناسایی نواقص و مشکلات پیش از مطالبه گری مردم در خدمت آنها و رفع مسائل را در دستور کار قرار دهند.

نقدی با اشاره به اینکه همگام با اهداف محرومیت زدایی دولت سیزدهم باید برای رفع محرومیت شهرستان تلاش کنیم، گفت: رفع مشکلات نیازمند اقدام و عملی جهادی و کار کارشناسی است که این امر مهم نیز با همکاری و همراهی دستگاه‌ها محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه جز با کار جهادی و انقلابی نمی‌توان مشکلات را حل کرد ادامه داد: با تقویت ادبیات و گفتمان کار جهادی و انقلابی بسیاری از مسائل و مشکلات موجود مرتفع می‌شود.

فرماندار شفت محرومیت زدایی را یکی از نیازهای اصلی، اولویت مهم و از تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری دانست و اضافه کرد: باید همه توان را در این راستا به کارگیری کنیم و لازمه آن انسجام و هم‌افزایی همه جانبه است.

وی بر ضرورت تبیین خدمت‌رسانی به مردم تاکید کرد و ادامه داد: الطاف و خدمات انقلاب به مردم بسیار است اما کاستی‌هایی نیز وجود دارد که باید برای رفع آنها تلاش کنیم.

نقدی با اشاره به ظرفیت‌های بسیج سازندگی گفت: ظرفیت‌های کنونی قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیست و برخی تعابیر مانند کار جهادی، قرارگاه و بسیج به راحتی شکل نگرفته‌اند؛ بلکه همراه آنها ایده وجود دارد.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه شهرستان شفت جز ۳۱ شهرستان کمتر برخوردار و محروم کشور است، تصریح کرد: با مشارکت، همدلی و همفکری مسئولان و دستگاه‌ها می‌توان سرعت خدمات رسانی را افزایش داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1485271

مهمترین اخبار ایران و جهان: