نیوز سیتی!
07 مهر 1402 - 12:44

دیدار صمیمانه برخی از اصحاب رسانه کرمانشاه با خانواده شهدا و ایثارگران

برخی از اصحاب رسانه استان کرمانشاه به همت بسیج رسانه استان کرمانشاه از 2 خانواده شهید و ایثارگر شهر کرمانشاه دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به همت بسیج رسانه استان کرمانشاه در هفته دفاع مقدس جمعی از اهالی رسانه از خانواده 2 تن از شهیدان و ایثارگران کرمانشاهی دیدار کردند.

در جریان این دیدار که سعی شد از نزدیک مشکلات زندگی این عزیزان بررسی کرده و پیگیری لازم در جهت مرتفع ساختن آن‌ها صورت گیرد.

خانواده ایثارگر زنده‌یاد محمدرضا حسینی


زنده‌یاد محمدرضا حسینی که جانباز 25 درصد بوده و 3 سال در زندان‌های حزب بعث محبوس بودند که متأسفانه در سال 1400 به علت عارضه قلبی به دیار باقی شتافتند.

همسر ایثارگر طی دیدار به عمل‌آمده استقبال گرمی از اصحاب رسانه داشته و از رنج‌های زندگی حال حاضر خود در نبود همسرشان سخن گفت. همسری که با وجود درد بسیار زانو به استقبال میهمانانش آمد.


خانواده‌ای بسیار خون‌گرم و مهمان‌نواز ولی رنج بسیار کشیده از شرایط زندگی خود به دلیل کهولت سن و شرایط فرزندانش که مشکل اشتغال آن‌ها دغدغه این مادر شده بود.

خانواده شهید عطاءالله فرامرزی


شهید عطاءالله فرامرزی، شهید 17 ساله‌ای که با تلاش بسیار خودش را به جبهه مبارزه علیه دشمنان باطل رساند و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مادر شهید فرامزی خرسند  از دیدار اصحاب رسانه به منزلشان بسیار به استقبال آمد و میهمانان خود را به داخل منزل راهنمایی کردند.


مادر شهید فرامزی که از فقدان همسرش نیز رنج می‌برد با شوق بسیار خوبی‌ها و رشادت‌های فرزند 17 ساله خود را توضیح می‌داد. او که به تنهایی زندگی می‌کرد همچون مادری که فرزندانش به دیدارش رفته باشند از میهمانان پذیرایی کردند.


استان کرمانشاه  9800 شهید در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده و تا روزهای آخر هشت سال دفاع مقدس بارها مورد آماج حملات هوایی و زمینی حزب بعث عراق قرار گرفت و به عبارتی جنگ از این استان شروع شد و در این استان خاتمه یافت.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519327

مهمترین اخبار ایران و جهان: