نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 18:03

۵۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در آشتیان افتتاح و کلنگ‌زنی می شود

آشتیان- ۵۴ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان آشتیان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر دوشنبه در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، جمعی از مسئولین و مردم، ۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان آشتیان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و عملیات اجرایی یک پروژه نیز آغاز خواهد شد.

این پروژه‌ها با ۴ هزار و ۹۹ میلیارد ریال اعتبار، برای ۴۷۰ نفر در این شهرستان ایجاد اشتغال می‌کند.

از تعداد کل طرح‌های هفته دولت در شهرستان آشتیان، ۵۲ پروژه با مجموع اعتبار یک هزار و ۳۹ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و ۲ پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۶۰ میلیارد ریال، اقتصادی است.

بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است که در راستای امید آفرینی و تبیین دستاوردها خدمات یک سال گذشته را به ولی نعمتان ارائه و عملکرد دستگاه‌ها را ارزیابی کنیم.

وی افزود: معتقدیم که وارث کارهای زمین مانده هستیم اما فرصت گلایه نداریم حتی با وجود عقب ماندگی ده ساله‌ای که رهبر انقلاب هم به آن اشاره داشتند اما این دولت گام‌های مؤثری را برداشته و امیدواریم این خدمات مورد رضایت خداوند و مردم عزیز باشد.

نظری ادامه داد: در هفته دولت امسال در مجموع یک هزار و ۱۸۰ پروژه با اعتبار ۶ هزار و ۸۲۶ میلیارد تومان و آورده ارزی ۱.۹۷ میلیون یورو در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی در استان مرکزی افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: در مجموع ۹۲۴ پروژه افتتاحی و ۲۵۶ پروژه کلنگ‌زنی است و تأکید داریم پروژه‌ای را کلنگ بزنیم که در پایان عمر چهار ساله دولت بتوانیم آن را به بهره‌برداری برسانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت در استان مرکزی، چهار هزار و ۹۶۸ شغل مستقیم و غیرمستقیم را ایجاد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم دولتی بدون تکلف است و دیدار چهره به چهره با مردم حتماً در دستور کار مدیران قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473727

مهمترین اخبار ایران و جهان: