نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 20:39

668 میلیارد تومان پروژه‌ شهرستان رودان کلنگ زنی یا افتتاح شد

استاندار هرمزگان گفت: امروز در مجموع حدود 668 میلیارد تومان کلنگ زنی و یا افتتاح شد، عمده ترین پروژه این شهرستان باند دوم محور رودان کهنوج به طول 6.3 کیلومتر بود که 11 پل دارد و بیش از 500 میلیارد تومان نیز اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر امروز دوشنبه 6 شهریورماه در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرستان رودان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیقی بود در خدمت مردم شهید پرور رودان بودیم حدود هزار میلیارد تومان پروژه برای این شهرستان در هفته دولت افتتاح و یا کلنگ زنی میشود.

وی افزود: امروز در مجموع حدود 668 میلیارد تومان کلنگ زنی و یا افتتاح شد، عمده ترین پروژه این شهرستان باند دوم محور رودان کهنوج به طول 6.3 کیلومتر بود که 11 پل دارد و بیش از 500 میلیارد تومان نیز اعتبار نیاز دارد.

استاندار هرمزگان گفت: امروز یک بسته پروژه مربوط به حوزه برق، شهری و دهیاری‌ها در شهرستان رودان به بهره برداری رسید همچنین در حوزه اقتصادی و کشاورزی هم چندین طرح به بهره برداری ‌رسید و تقدیم مردم رودان شد.

امروز همچنین با حضور استاندار هرمزگان عملیات کاشت یکصد هزار درخت در شهرستان رودان آغاز شد.

در راستای پویش مردمی کاشت یک میلیارد درخت که فرمایش مقام معظم رهبری است پارک جنگلی رودان زیر کشت درختان مثمر رفت، در سطح استان هرمزگان امسال 6.5 میلیون درخت کاشته خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1474071

مهمترین اخبار ایران و جهان: