نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 14:50

پرداخت ۲۵ میلیارد ریال کمک هزینه درمان توسط هلال احمر

بیرجند-معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی توسط هلال احمر به بیماران نیازمند استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا حسینی صبح یکشنبه در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام (ره) و جمعی از معاونان با مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه هلال احمر استان در صحنه‌های مختلف کمک به نیازمندان خوش درخشیده است، افزود: طی سال گذشته دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی مددجویان از طریق هلال احمر استان در ۲۱ اداره کمیته امداد مساعدت شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام (ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه در زمینه تأمین و توزیع سبد غذایی و کمک به جامعه هدف امداد نیز همکاری مستمر از سوی هلال احمر وجود دارد، اظهار کرد: همچنین در تجهیزات پزشکی و بیماران اعم از تخت، کپسول، دستگاه اکسیژن ساز به صورت امانی هم همراهی لازم با جامعه هدف امداد وجود داشته است.

حسینی با بیان اینکه هلال احمر در زمان کرونا در راستای تأمین تجهیزات پزشکی اعم از تأمین کپسول‌های اکسیژن کمک زیادی کرده است، افزود: اجرای طرح یاس از دیگر اقدامات مشترک کمیته امداد با هلال احمر بوده که نتایج مطلوبی داشته است.

محمد عرب، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی هم در این دیدار با ابراز خرسندی از همکاری جمعیت هلال احمر با کمیته امداد بیان کرد: داوطلبان هلال احمر در صحنه‌های مختلف کمک به محرومان و مددجویان این نهاد، سنگ تمام گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه آمادگی داریم در راستای اجرای طرح‌های مختلف اعم از یاس و توزیع بسته‌های معیشتی با هلال احمر همکاری داشته باشیم، اظهار کرد: در حال حاضر شش مجتمع فرهنگی- تربیتی شبانه روزی با ظرفیت ۴۰۰ نفر در استان فعال بوده که آمادگی داریم از آموزش‌های هلال احمر به این افراد ارائه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1194327

مهمترین اخبار ایران و جهان: