نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 15:52

واریز ۴۵ میلیارد تومان به حساب شهرداری اشتهارد

اشتهارد- فرماندار اشتهارد با بیان اینکه ۴۵ میلیارد تومان به حساب شهرداری این شهر واریز شد، گفت: این بودجه در امور زیرساختی و پروژه‌های عمرانی برای محرومیت‌زدایی در شهر هزینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم کردلو ظهر سه‌شنبه در فرمانداری اشتهارد اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ رقمی حدود ۴۵ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده استانی مودیان بزرگ و… به حساب شهرداری اشتهارد واریز شده است.

وی بیان کرد: بر اساس اسناد و مدارک موجود و طبق اعلام اداره کل امور مالیاتی استان البرز در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ رقمی بالغ بر ۴۴۸/۵۹۲/۷۵۲/۷۹۲ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده به حساب شهرداری اشتهارد واریز شده است.

فرماندار اشتهارد با اعلام رشد ۳۰۰ درصدی اعتبارات ارزش افزوده در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: با پیگری‌های مستمر عبداللهی استاندار البرز و مسئولان ذیربط این امر محقق شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس قوانین و مقررات و ابلاغ استاندار محترم به فرمانداران و شهرداران مبالغ واریزی از محل ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها صرفاً باید در امور زیر ساختی و پروژه‌های عمرانی برای محرومیت‌زدایی در شهر هزینه شود نه هزینه‌های جاری و پرسنلی که این موضوع مورد تاکید و در دستور کار دستگاه‌های نظارتی قرار دارد.

کردلو خواستار ارائه گزارش مستند شهردار اشتهارد در زمینه هزینه‌کرد این اعتبارات با ذکر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و زیر ساختی اجرا شده طی دو سال گذشته در شهر اشتهارد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200271

مهمترین اخبار ایران و جهان: