نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 23:35

شهادت ۱۶ آمر به معروف در خراسان رضوی /لزوم ارائه طرحی در حمایت از آمران به معروف به مجلس

نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها گفت : استان خراسان رضوی مهد و پرورشگاه شهدای غیرت است و تاکنون ۱۶ آمر به معروف و ناهی از منکر به شهادت رسیده‌اند که افتخاری برای ماست.

به‌گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، احمد احمدی زاده ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید الداغی اظهار کرد: این شهید والا مقام نمونه بارز جوان با غیرت بود که تحمل دیدن تعرض دست اراذل و اوباش به خواهر دینی خود را نداشت. از این رو در برابر شر ایستاد و با شهامت شهید شد.

وی افزود: خون این جوان شهید جوشید و جریانی به ویژه در میان جوانان به راه انداخت که امر به معروف و نهی از منکر را جدی بگیرند و پاس بدارند و آن را در جامعه اجرایی کنند.

نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها بیان‌داشت: وجود این شهید برای شهرستان سبزوار و استان افتخار است و اقدام به جا و زودهنگام تعدادی از شوراهای اسلامی کشور در شهرهای سبزوار، تهران و ... برای نامگذاری معبری به نام این شهید غیرت قابل تقدیر است.

احمدی زاده ا‌ضافه کرد: استان خراسان رضوی مهد و پرورشگاه شهدای غیرت است و تاکنون ۱۶ آمر به معروف و ناهی از منکر به شهادت رسیده‌اند که افتخاری برای ماست.

احمدی زاده تاکید کرد :  لازم است آمران به معروف امنیت جانی داشته باشند و این میسر نمی‌شود جز با حمایت جدی قانون و دستگاه انتظامی کشور. از این رو پیشنهاد من این است که شورای عالی استان‌ها با محوریت کمیسیون‌های فرهنگی و حقوقی طرحی مبنی بر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تهیه کند و برای تصویب به مجلس ارسال کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1198971

مهمترین اخبار ایران و جهان: