نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 18:42

دستگیری ۳۰۱ متهم به سرقت در استان

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح 301 متهم به سرقت دستگیر و 341 فقره انواع سرقت نیز در این خصوص کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ جواد شفیع زاده اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح پیشگیری از سرقت، بالا بردن احساس امنیت و آرامش در سطح شهرستان و جلب رضایت عمومی مردم است که پلیس توانسته است عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشته باشد.

وی افزود: با اتخاذ تدابیر لازم با تمام توان، طرح تشدید پیشگیری از سرقت طی ۴۸ ساعت در سطح استان خراسان رضوی به اجرا درآمد.

این مقام انتظامی گفت: در راستای اجرای این طرح، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به دستگیری ۳۰۱ متهم به سرقت، ۲۱ مالخر اموال مسروقه و کشف ۳۴۱ مورد انواع سرقت شدند.

سرهنگ شفیع زاده خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به رضایت مندی شهروندان از اجرای این طرح‌ها، از همکاری صمیمانه مردم تشکر و تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح استان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1236327

مهمترین اخبار ایران و جهان: