نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 00:04

تشریح درخواست‌های مردم خراسان شمالی از رئیس مجلس

بجنورد- استاندار خراسان شمالی درخواست های مردم استان از مجلس را تشریح کرد و گفت: افزایش اعتبارات، افزایش پروازها، گسترش زیرساخت های حمل و نقل و افزایش تسهیلات از جمله این موارد است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد چهارشنبه شب در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همدلی بین اجزای حاکمیت منجر به پیشرفت استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و اجتماعی خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: امیدواریم دستاوردهای سفر رئیس مجلس شورای اسلامی برای خراسان شمالی منجر به تسریع پیشرفت، عمران و آبادانی شود.

وی در ادامه به تشریح درخواست‌های استان از مجلس پرداخت و گفت: این موارد در طول سفر یک روزه نیز به صورت تخصصی پرداخته شده است.

حسین نژاد افزایش اعتبارات ملی استان، افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد، توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقل استان، افزایش ساختمان مدیریت بحران در شهرستان‌ها، تکمیل مجتمع آبرسانی سرانی، راه آهن جوین اسفراین و برداشت از معدن تاش را از جمله این درخواست‌ها برشمرد.

وی بیان داشت: حل موانع و مشکلات بانک‌های استان، بهکده رضوی، راه اندازی بازارچه مرزی استان، مشکلات نظارتی و بازرسی حوزه بازار، تسهیلات اشتغالزایی و افزایش پست‌های برق از مهم‌ترین درخواست‌های مردم استان از رئیس مجلس شورای اسلامی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1253671

مهمترین اخبار ایران و جهان: