نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 23:42

وحدت شیعه و سنی زمینه ساز پیروزی در میادین مختلف است

ارومیه - دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: وحدت شیعه و سنی زمینه ساز پیروزی در میادین مختلف است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم لطفیان عصر سه شنبه در مراسم معرفی مدیر جدید مرکز اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: بر اساس منویات امام خمینی (ره)، وحدت کلمه، عامل شکست رژیم طاغوت و حرکت مقتدرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف است

امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز در این آئین گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی تمام معادلات سیاسی جهان را بر هم زد.

ماموستا مامد کلشی نژاد گفت: دشمنان با جنگ سخت و نرم، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ادوار مختلف مورد حملات بی وقفه خود قرار داده اند اما مردم ایران اسلامی، با تبعیت از امام راحل و رهبر معظم انقلاب این راه پر فراز و نشیب را با وحدت طی کرده اند تا امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در جهان سر برافرازد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم به تبیین ویژگی‌های معمار کبیر انقلاب پرداخت و گفت: ایمان به خداوند و هدف متعالی و امیدوار بودن به نصرت الهی دو خصیصه مهم امام راحل در حرکت انقلابی است که باید مورد توجه نسل‌های مختلف قرار گیرد.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در ادامه افزود: جدال حق و باطل از اول تاریخ در جریان بوده است و همچنان نیز ادامه خواهد داشت که باید با الهام گرفتن از آموزه‌های امام راحل و انقلاب اسلامی با وحدت کلمه در برابر باطل بایستیم و دین الهی را یاریگر باشیم.

در پایان این مراسم حجت الاسلام سید آزاد موسوی به عنوان مدیر جدید مرکز اسلامی آذربایجان غربی معرفی و از زحمات حجت الاسلام فعال آذر قدردانی شد.

حجت الاسلام فعال آذر مدیر سابق مرکز اسلامی استان نیز در این آئین گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1266827

مهمترین اخبار ایران و جهان: