نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 19:25

اجمالی| وزیرکشور: شعار سال پاسخگوی بخش زیادی از نیازهای مردم است

وزیرکشور گفت: همگی باید کمک کنیم تا شعار سال را محقق کنیم زیرا پاسخگوی بخش زیادی از نیازهای مردم است و حل بخش زیادی مشکلات اقتصادی در گروی حل این شعار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار داشت: رهبر انقلاب درباره اصفهان بیاناتی داشتند، اصفهان نقطه کانونی و مهم کشور است که در تمام وقایع انقلاب پیشتاز بوده و در حال حاضر نیز به همین صورت است، بر همین اساس اصفهان باید نقطه توجه و امید برای همه باشد.

وی تأکید کرد: اصفهان در بسیاری از موارد رتبه اول کشور را دارد و صاحب رتبه است، بر همین اساس انتظار می‌رود اصفهان پیشرانی برای پیشرفت کشور باشد.

وحیدی با بیان اینکه در این سال باید اتفاقات بزرگی توسط همه بخش‌ها رقم بخورد، عنوان کرد: شعار سال فریضه‌ای برای همه ما است و از سمتی در پایان سال انتخابات را داریم که با چهار راهبرد رهبر انقلاب باید مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر کشور یادآور شد: باید تلاش همه ما این باشد که با حضور همه جانبه مردم، صحنه‌ای دیگر از موفقیت نظام جمهوری اسلامی را رقم بزنیم و در این حوزه موضوع مشارکت حداکثری قابل توجه است.

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی در حوزه رفع نیازها و نگرانی آن‌ها، مردم حماسه‌ساز استان اصفهان حضوری گسترده دشمن را سرکوب خواهند کرد.

وحیدی گفت: مردم اصفهان در هر شرایطی پایداری خود را بر سر ارزش‌ها نشان دادند و کمبودها مانع این حضورها نیست اما وظیفه ما این است که با حضور گسترده و رفع مشکلات کمک کنیم تا زمینه حضور هرچه بیشتر مردم در مشارکت حداکثری رقم بخورد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه مهار تورم و رشد تولید همگانی است، بیان داشت:  شورای اداری گسترده‌ترین شورای استان است و این مسؤولیت بیش از همه به عهده این شورا است تا برای این شعار ایده دهند و تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: همگی باید کمک کنیم تا شعار سال را محقق کنیم زیرا پاسخگوی بخش زیادی از نیازهای مردم است و حل بخش زیادی مشکلات اقتصادی در گروی حل این شعار است.

وحیدی اظهار داشت: درصد زیادی از سبد هزینه خانوارها را تشکیل می‌دهد و امید است در موضوع نهضت ملی مسکن همه کمک کنند، اداراتی که زمین زیاد دارند آن را به این امر تخصیص دهند و یا برای پرسنل خود مسکن بسازند تا موضوع ساخت و ساز توسعه پیدا کند. وزیر کشور تأکید کرد: اشتغال امری مهم است و باید سالانه حداقل یک میلیون شغل ایجاد کنیم و طبیعتا در استانی مانند اصفهان، باید بیکاری در حداقل میزان ممکن باشد. وی توضیح داد: دشمن در تلاش است القا کند مجلس و دولت ناکارآمد است تا مردم را در ادامه راه مأیوس کنند در حالی که اقدامات صورت گرفته، اقدامات قابل توجهی است هرچند مشکل تورم بر اقدامات سایه انداخته و باعث شده این موارد دیده نشوند. وحیدی عنوان کرد: مجلس و قوه قضاییه نیز با هماهنگی در تمام صحنه‌ها انقلابی حضور داشتند اما دولت این امر را نمی‌پسندد و قصد دارد به هدف خود برسد اما ما نباید منفعل شویم. وزیر کشور گفت: برخی از مراکز استان دچار مشکل اب شرب بودند که دولت برای این امر به میدان آمد و دستاوردهایی رقم زده است، برای استان اصفهان نیز باید تلاش و مشکل اب دنبال و حل شود و در این راستا جلسات زیادی گذاشته شده که تکلیف دولت و خواست رئیس‌جمهور است. وی یادآور شد: مساله فرونشست چندین سال است که به آن توجه نشده اما ما باید به آن توجه کنیم ولی اینکه باید به این مسائل بپردازیم، به این معنا نیست که دولت متهم به‌وجود آمدن این شرایط است وحیدی با تاکید بر اینکه انسجام قوا با یکدیگر امری قابل توجه است و در بیانات رهبر انقلاب نیز به این موضوع اشاره شد، مطرح کرد: هیچ لحظه‌ای را برای خدمت به مردم اصفهان از دست دهیم و در این راستا موضوع اب و دیگر مسائل دنبال خواهو شد

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1221471

مهمترین اخبار ایران و جهان: