نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 11:20

شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی در ۱۵ شهر مازندران شکل گرفت

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تشکیل شورای توسعه فعالیت های قرآنی در ۱۵ شهر استان، آن رادر ترویج فرهنگ قرآنی موثر دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح پنجشنبه در نشست صمیمی با چهره‌های شاخص قرآنی استان با تقدیر از تلاش‌ها برای اعتلای فرهنگ قرآنی و تعمیق این فرهنگ در جامعه افزود: جز خوانی یکی از برنامه‌های زیبای قرآنی است و طبق فرمایش حضرت امام صادق (ع) سعی کنید روزانه ۵۰ آیه از قرآن را بخوانید.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: شیعیان باید حدیث ثقلین را بیاموزند و متأسفانه سفارش پیغمبر (ص) در این باره عملی نشده است و به قرآن در کنار اهل بیت (ع) باید توجه کنیم.

امام جمعه ساری با تاکید بر اجرای برنامه قرآنی در منازل، خاطرنشان کرد: نکات بیان شده توسط مقام معظم رهبری در نشست با فعالان قرآنی در ماه رمضان امسال رباید مورد توجه قرار گیرد.

وی تبیین فعالیت‌های قرآنی در مازندران را گامی برای ترویج این فرهنگ و فضای قرآنی در کشور دانست و اضافه کرد: امروز فضا به‌گونه‌ای است که اگر از عملکردها نگوئیم جو مادی و دنیایی در فضای مجازی تحمیل می‌کشود.

آیت الله محمدی اظهار داشت: در حال حاضر در ۱۵ شهر مازندران شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی تشکیل شده که در کنار آن محافل انس با قرآن نیز برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1220327

مهمترین اخبار ایران و جهان: