نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 09:19

چه تعداد خانوار کهگیلویه و بویراحمدی از کالا برگ الکترونیکی استفاده می‌کنند؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مزیت‌های طرح کالا برگ الکترونیکی گفت: بالغ بر ۸ هزار خانوار از طرح کالا برگ الکترونیکی استفاده می‌کنند.

حمیدرضا واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه ۸ هزار و ۷۰۰ خانوار در استان کهگیلویه و بویراحمد از طرح کالا برگ الکترونیکی استفاده می‌کنند، گفت: طرح کالا برگ الکترونیکی فعلا اختیاری است و افراد می‌توانند کالا یا مبلغ نقدی آن را دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص افزایش یارانه در هنگام خرید کالا گفت: سه دهک اول جامعه که مددجویان کمیته امداد امام(ره) و افراد تحت پوشش بهزیستی هستند در صورتی که تا ۳۲۰ هزار تومان خرید انجام دهند ۸۰ هزار تومان به مبلغ یارانه آنها اضافه می‌شود و یارانه به ۴۸۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

واعظی بیان کرد: ۲۰ درصد مبلغ یارانه در هنگام خرید کالا افزایش می‌یابد که متناسب با سیاست کلی نظام اقتصادی برای امنیت غذایی مردم است.

وی بیان کرد: طرح کالا برگ الکترونیکی متناسب با سیاست‌های ابلاغی در جهت امنیت غذایی مردم و متناسب با دهک‌های جامعه برنامه‌ریزی شده است و تاکنون ۶۷۰ فروشگاه فعال در سطح استان به طرح کالا برگ الکترونیک متصل شدند.

این مسئول بیان کرد: کسانی که از طرح کالا برگ الکترونیکی استفاده می‌کنند می‌توانند ۱۱ قلم کالا مورد نیاز را از این فروشگاه‌ها تامین کنند.

واعظی عنوان کرد: بیش از ۱۳ هزار تراکنش در فروشگاه‌های متصل به طرح کالا برگ الکترونیکی انجام شده که ارزش ریالی این تراکنش‌ها حدود ۵۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1276771

مهمترین اخبار ایران و جهان: