نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 16:29

ارائه خدمات درمانی به بیماران نیازمند و تحت پوشش بهزیستی لرستان

خرم‌آباد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران نیازمند و تحت پوشش بهزیستی این استان به صورت رایگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز شنبه در جلسه هماهنگی اجرای قانون حمایت از کودکان و نوجوانان، اظهار داشت: به بیمارستان‌ها ابلاغ می‌شود افرادی که نیازمند دریافت خدمات بهداشتی درمانی هستند و توسط بهزیستی معرفی می‌شوند، به صورت رایگان پذیرش شوند.

وی افزود: همچنین بهزیستی موظف است که افراد واجد شرایط را برای پوشش بیمه‌ای به اداره بیمه سلامت معرفی کند تا تحت پوشش قرار گیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عنوان کرد: در راستای تأمین داروهای تخصصی، سازمان بهزیستی با معاونت غذا و دارو هماهنگی لازم را انجام دهد و در صورتی که مشکل کشوری برای تأمین داروها وجود نداشته باشد، تأمین خواهد شد.

دلفان، گفت: ما در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تمام تلاش خود را می‌کنیم که مردم در این راستا مشکلی نداشته باشند اما برای تحقق این امر نیازمند همکاری سایر ارگان‌ها هستیم.

وی ادامه داد: در حوزه خیرین سلامت اگر موردی وجود داشته باشد که برای کودکان و نوجوانان اقدامی انجام دهد حتماً به سازمان بهزیستی معرفی خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1275427

مهمترین اخبار ایران و جهان: