نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 07:00

استاندار یزد: آزادسازی خرمشهر، مظهر عینی صلابت ملت ایران است

استاندار یزدمرام سربازان ایران اسلامی را مسلک یاران حسین(ع) دانست و گفت: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس، مظهر عینی صلابت ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 مهران فاطمی، استاندار یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از این استان، فرا رسیدن سالروز سوم خرداد و آزادی خرمشهر را فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد:‌ سوم خرداد نماد بارز غیرت مقدس ملت مقابل خناسان، حیله‌ورزان، بوالهوسان و شیادان است که با دسیسه خیال تجاوز به منافع ملت را در سر می‌ پروراندند.

وی آزادسازی خرمشهر را رویدادی خدایی و سند افتخار رشید مردان و زنان ایثارگر ایران اسلامی دانست و افزود: این مملکت تحت حمایت الهی مقابل دشمن شکست ناپذیر است.

فاطمی در ادامه عزت و اقتدار امروز نیروهای مسلح در مرزها و فرامرزها همچنین حضور هوشمندانه و پیدا و پنهان سربازان نظام جمهوری اسلامی ایران، توانسته خواب را بر دشمن حرام کند، گفت: مدافعین حرم و حریم و شهدای امنیت نیز برگ دیگری از عزت ایرانی است.

استاندار یزد تصریح کرد: در سوم خرداد دنیا به عینه دید که مردم بیدار ایران اسلامی با مقاومت در برابر استبکار تا دندان مسلح توانستند با فضل الهی بر دشمنان پیروز شوند و  تیزی سرنیزه و داغی سرب گلوله را به جان خریدند برای آزادی و اقتدار کشورشان.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: به دشمنان مکار و ترسو یادآور می‌شویم که در مسلک یاران حسین(ع) هر جا که یک تروریست آمریکایی، یک صهیونیست و یک سفارتخانه این رژیم حضور داشته باشند معرکه نبرد در آنجا برپاست و کسی را یارای مبارزه با یاران امام حسین(ع) نیست.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1234471

مهمترین اخبار ایران و جهان: