نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 12:42

ماموریت 360 درجه دور کره زمین ارتش باعث افتخار ایرانیان شد

امام جمعه شیراز گفت: افتخار همه ما مردم آن است که امروز نگاه می کنیم در عرصه دریاهای جهان ارتش جمهوری اسلامی قدرتمند و با صلابت می درخشد و ماموریت 360 درجه دور کره زمین را با افتخار و عظمت همین روزهای اخیر به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مراسم صبحگاه مشترک و الحاق تجهیزات نوین به تیپ 55 هوابرد با حضور آیت الله دژکام برگزار شد.

آیت‌الله دژکام در این مراسم گفت: خدای متعال در آیه 4 سوره مبارک صف می فرماید" إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ "، خدا آن مؤمنان را که در راه او در صف جهاد با کافران، مانند بنیان و سدّی آهنین همدست و پایدارند بسیار دوست می‌دارد.

امام جمعه شیراز افزود: درود خدا بر شما عزیزان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی که هر روز افتخاری جدید برای ایران و ایرانیان می آفرینید.افتخار همه ما مردم آن است که امروز نگاه می کنیم در عرصه دریاهای جهان ارتش جمهوری اسلامی قدرتمند و با صلابت می درخشد و ماموریت 360 درجه دور کره زمین را با افتخار و عظمت همین روزهای اخیر به پایان رساند.

وی گفت: افتخار ما ایرانیان آن است که شما عزیزان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز به دستور قرآن کریم که فرموده در مقابل دشمن هرچه می توانید عِده و عُده آماده کنید عمل کرده اید و در خدمت فرماندهان عالیقدر، جانشین محترم فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و سایر مهمانان این جمع گرامی می داریم مراسم الحاق ادواتی که در طول تاریخ نیازمند بودیم تا از کشورهای دیگر وارد کنیم و امروز به دستور قرآن کریم و برای عزت اسلام و ایران شما به دست خودتان در مجموعه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی تولید می کنید و خود شما پرسنل شریف، عزیز و نیروهای سربلند ارتشی آنها را به کار می گیرید و آبرو و عظمت برای ایران و ایرانیان آفریده اید.

آیت‌الله دژکام ادامه داد: یادمان نمی رود که دشمنان اسلام و ایران برای یکی از این ادواتی که امروز در این میدان به صورت متعدد تولید خود شما موجود است چقدر باج می خواستند تا مقدار کمی از این ادوات را به ما بدهند و فراموش نمی کنیم در بعضی از کشورهای منطقه تعبیر رییس جمهور آمریکا وقتی خواست برخی از این ادوات را به آنها بفروشد این بود که آنها گاو شیرده ما هستند.

امام جمعه شیراز گفت: امروز ایرانیان مایه افتخار امت اسلامی شده اند و به همه اثبات کردند که امت اسلامی در پرتو قرآن و ولایت اهل بیت هیچ وقت به کسی باج نمی دهد و این امت بر پای خود خواهد ایستاد و عظمت امت اسلامی را دوباره به رخ همه جهانیان خواهد کشید.سربلند و پیروز و موفق باشید و انشاالله سایه رهبر عظیم الشان بر سر همه ما مستدام باشد و عزت و سربلندی شما روزافزون.

پایان پیام/خ

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1233227

مهمترین اخبار ایران و جهان: