نیوز سیتی!
05 خرداد 1402 - 16:18

اشتغال و مسکن از اولویت‌های مهم پیش‌روی مسئولان باشد

اهواز- امام جمعه اهواز گفت: اشتغال، مسکن و ازدواج سه اولویت مهم پیش‌روی مسئولان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: یکی از مسائل مهمی که موجب تحکیم خانواده و در صورت رعایت نشدن آن سبب تزلزل کانون خانواده می‌شود، توجه به عفاف و حجاب است.

وی با اشاره به اینکه دشمن عفاف و حجاب را نشانه گرفته است، بیان کرد: عفاف و حجاب حاصل ظهور و بروز عملی دو مهم «حیا و غیرت» است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه حیا و غیرت از پایه و نشانه‌های ایمان به حساب می‌آید، ادامه داد: بدون این دو، ایمان ذره ذره متزلزل می‌شود، چرا که غیرت لازمه ایمان است.

وی با بیان اینکه ضعف اعتقادی و ایمانی از ریشه‌های بد حجابی است، اظهار کرد: ضعف شخصیتی و هویتی، تربیت نادرست در خانواده و اجتماع، وجود برخی شبهات، برداشت‌های غلط از آزادی و حقوق زنان، تفاخر و اظهار غنای مالی، مدگرایی، عدم اجرای کامل و نظارت بر اجرای قانون، نبود الگودهی مثبت، لجاجت و عناد، ساخت سوژه سیاسی، موج سنگین رسانه‌های معاند و غرب از دیگر ریشه‌ها است.

وی با تأکید بر عمل به وظیفه مسئولان و مردم در حوزه بی‌حجابی، گفت: مردم، بی اعتنایی تا کی؟ انقلاب اسلامی از مسئله حجاب کوتاه نخواهد آمد، مردم باید تذکر زبانی خودمان را داشته باشیم و گمان نکنیم که اثر ندارد.

امام جمعه اهواز با گلایه از مسئله تورم و گرانی گفت: در زمینه کالاهای خانگی دست دلالان کوتاه و نظارت افزایش پیدا کند، اشتغال، مسکن و ازدواج سه اولویت مهم پیش‌روی مسئولان باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1239371

مهمترین اخبار ایران و جهان: